*suck*

ska väl försöka att anstränga mig litegrann idag och tvätta undan en massa. sedan blire väl att planera framtidsplaner (haha, vilken framtid egentligen??) och kanske stryka gamla vänner från registret...
ska väl försöka nå lite högre upp nu och sikta mot större mål! så jag slipper springa runt på samma spår hela tiden.
´
yeah, nu vet jag iaf vad jag vill ha! ingen slashas som knappt kommer nånstans i sitt liv! jag ska ha en åsm one, nån som e som jag... nån som gör en glad när man e lessen och allting e knas! Nån mogen snubbe, som inte ljuger och har ett skitkasst beteende. En kille med stil!
passionerad och omtänksam, med en enorm status i sängen!! ingen nolla som sitter fast i nån machoroll, nån som faktiskt får mig att må bra!!!
´
jag menar, jag e arton, shit livet e inte slut än eller?? :)
´
JAG TÄNKER INTE KOMPROMISSA MED DET SOM JAG VILL HA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0