söndag kväll och trött som f*n

sitter just nu med Joel i famnen, han sover så sött <3 min söta älskling!
´
glider runt som vanligt annars... på onsdag ska jag iaf förbi skolan och fixa engelskan, sen ska jag köpa lite kläder på jc mohahah (A) och även träffa B, känns som år sen jag träffade hon grymt många minnen med henne alltså!! *lovelovelove is in the air
längtar även tills mitt mobila bredband kommer så jag får igång internet nån gång, blir grymt less på att man inte kommer in när man vill och då man faktiskt verkligen behöver haha (A)
´
har oxå klippt mig, det blev grymt fult men det vaqr de som var tanken oxå haha (A) sen när jag får pengar ska jag blondera mig så det blir ännu grymmare, gillar verkligen när jag får såna där tokryck... speciellt nu när jag verkligen är på G, för jag ska ju även tatuera mig och pierca mig, vét bara inte vart ännu mm...
´
ajja, ska faktiskt ringa B nu och snacka lite, det kan jag verkligen behöva nu när Joel sover och allt!
Hoppas alla får en bra kväll <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Kan du inte lägga upp lite bilder på Joel ^^ så man kan se jag som har problem att ta mig från holmsund (A) Kram

2011-05-15 @ 22:11:30
URL: http://minasattigaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0