sex och kärlek=bäst

ville ba säga det ut sådär.. sex du vet, som... ja i vanligt sex. Sex med en vän, sex med en okänd, sex med nån man älskar, sex med nån man hatar.... ja, sex helt enkelt. och jag säger det rakt ut nu, de e verkligen dags för mig att "komma ut från garderoben" så att säga... JAG ÄLSKAR SEX!!!!!!
´
kläder och utseende, mkt sånt som jag sitter och tänker på just nu.. vill färga håret nu snälla nån ge mig hårfärg nuuuu!!!! och vill så gärna att mina kläder ska komma, snälla kan dom komma nån gång????
verkligen, jag sitter och dreglar över allt som jag har köpt men för tillfället e de bara grejer på en dataskärm buhu....
såg en jättesöt tjej som stod bakom kassan för nån dag... snacka om att jag blev förvirrad när jag skulle betala, haha knas. xD de va typ tack vare de som jag bestämde mig för att färga håret oxå, för säga vafan man ville men hon va nog den sötaste brud jag sett ever!
´
Vill att B ska ringa mig... saknar verkligen henne de e grymt jobbigt att vi inte kan träffas så ofta!
´
och nu tilll nåt roligare!!!
min älskling, min underbara lilla son ligger visserligen för tillfället och sover, men han e grymt underbart söt! 
han e så grymt söt, finns inte ens ord för att beskriva!! och på måndag ska han på sitt första läkarbesök, ooh längtar dit så jag får se hur mkt han gått upp oxå... skitviktigt att jag måste veta sånt, jag blir nästan orolig när jag tar upp honom och hans känns ovanligt lätt :/
´
nu, alla läsare ska jag vila ett tag innan jag måste upp igen, så hoppas alla får en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0