oooh aaah lalala

lilleman ligger just nu och sover så jag tänkte skriva ett kort inlägg!
idag ska jag bege mig till stan och hämta ut mitt leg! Äntligen, slipper jag höra "nee, det går inte för du har inget leg" elr "visa legitimation tack"... snart måste man väl visa leg för att andas suck -.-'
´
och när jag ändå e på stan, tänkte jag träffa Fanny och Natalia :) det var så sjukt länge sen, men det ska bli kul!
ska även se om jag kan träffa B hon var som sagt sjuk så jag vet inte, ska ringa henne lite senare!
´
ska se klart på Megamind, den filmen e sjukt rolig!! älskar att han e så grymt cool, aaah Dreamworks har verkligen sina stunder av att lyckas brutalt med sina filmer... det är nästan skrämmande! :)
hoppas alla får en underbart bra dag, det ser dessutom ut som att de ska va soligt hela dan oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0