mot nya tider

pga min nya frisyr (jag älskar att leka frisör haha) så har jag även bestämt mej för att färga håret... värsta impulssaken jag vet, men det kommer bli grymt bra tror jag.
visserligen borde jag inte färga håret (det är verkligen riktigt slitet) och troligtvis kommer jag bli skallig när jag e 25 men HA, det spelar ingen roll för jag vill färga håret!! dessutom finns det nåt som heter peruk så... ja
´
idag blire att träffa B på stan och ha trevligttrevligt med henne mmmmm. min lilla älsklingspojke e tyvärr hemma med mormor, jag tror han håller på att bli sjuk nämligen och jag skulle förbi skolan idag (var ett måste typ -.-) så jag fick lämna mitt bustroll hemma. *suck
Är grymt lycklig just nu iaf. tror jag e kär på riktigt nu... oooh, älskar verkligen B hon e den enda som förstår mig riktigt ordentligt...
´
sen måste jag typ vänta ett år på mina pengar som aldrig kommer komma... skitdrygt men ajja, jag ordnar det på annat vis.
På tal om pengar... ni får inte tro att jag slösar bort mina pengar på grejer för det gör jag inte! jag e jättenoga med vad jag köper, och jag prioriterar saker faktiskt. och eftersom jag faktiskt bor hemma (jättebra om man e så kallat "ensamstående" och behöver mkt hjälp i början) så behöver jag inte betala nån svindyr hyra (alltså, jag slipper gå till Soc och tigga pengar), samt att jag kan spara och spendera en del av pengarna som annars skulle gått åt till mat och annat... lol, verkligen det känns underbart bra att jag faktiskt klarar mig och eftersom jag inte bor med Joels pappa så måste han betala underhåll (vilket gör mej ännu rikare)... så kom inte och säg att jag har noll i cash för de e en... fet lögn!
´
helfestligt iaf, så när jag får pengar ska jag köpa nya skor för mian har gått sönder haha xD
hoppas ni alla får ha en bra dag iaf <3



mammas lilla älskling som blivit så stor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0