magen

ska väl beskriva nu hur det verkligen är efter förlossningen med magen...
´
ja, dom första dagarn hade min mage krypt nästan till det normala skicket, men den var helt slapp. om man hoppade (jag gjorde det bara en gång och jag lovar, de va de värsta jag gjort) så skvalpade allting runt i magen för det hade ännu inte "lagt till sig". mm... bästa förklaringen är väl när man druckit så mycket vatten, att när man går så skvalpar det liksom omkring i magen och man mår bara allmänt illa. Tänk er nåt sånt, fast de e hela magen som rör sig typ.
och till skillnad från den stenhårda magen jag hade som gravid, så kändes det som att ta i gelé typ. de kändes så konstigt, men samtidigt jättebra.
´
någon dag efter jag kommit hem från bb va de här... ja va typ lika stor som ja va i vecka 22 typ.
såhär ser man ut nu :)
´
och jaa, nu har ju min mage gått till sig nästan.. vill väl ba ha lite magmuskler så att man iaf orkar kliva upp från sängen utan att pusta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0