längtar ihjäl mig ju

kan tiden inte bara gå litelite fortare? har så grymt tråkigt här just nu, de e så trist... suck!!!
idag e de ju för övrigt kulturnatta... sämst, hade lust att fara dit men icket... nu sitter jag ist här och har skittråkigt. o ja, jag vet, e man mamma så kan man inte göra de man vill HELA tiden, men jag vill faktiskt göra vissa saker (som dessutom inte har nåt med mammagrejen att göra) som jag inte får göra för det har... ja va ska man kalla dom? mm... ja de har dom bestämt att jag inte FÅR göra. skitregler e allt jag säger och stämmer gör dom fan inte heller... man kan ju hoppas att dom åker dit stort på de, så jag slipper den skiten nå mer!
´
skulle absolut inte tacka nej till lite bättre sällskap just nu. men jag får nöja mej med att va ensam, jag kan ju inte väcka joel direkt även om tanken e lite lockande -.-
så söt när han sover!!! mammas lilla älskling <3
´
hoppas alla får en bra dag iaf och ha de så kul på kulturnatta de som nu ska fara dit! <3

Kommentarer
Postat av: Julia

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! jag måste ju få säga grattis till dig!!!! (lite sen kanske) Men jag klickade in här nu! Fy fan vad kul! grattiiiiis!!! :) / Julia i Holmsund xD

2011-05-22 @ 17:35:56
URL: http://http://jjuulliiaaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0