kunde funkat men nej

sitter just nu och tittar på Joel som rör runt sig på sängen. hur gullig som helst, speciellt när han försöker fånga luften med händerna *nawwienawwiieee gooshgoosh!!!
´
försöker komma på något sätt att hålla humöret uppe. Förut vare simpelt, det var bara att ta en cigg så var man harmonisk, men jag röker ju inte längre... och jag börjar få det svårare och svårare att hålla koll på humöret. från fetmegaglad till skitförbannad not a good combination! men, ska försöka få ordning på det, har bara inte kommit på nåt ännu.
´
sen en fråga om en sak som gör mig så osäker... skulle ni tycka det var nåt som va fel om ens pojkvän säger att det är jobbigt att va med en? att man har förändrats och att man älskade personen man var innan? en enkel fråga bara, inget allvarligt..
´
Och sen vill man ju bara va bäst så jag fixade upp ett träningsschema så jag har nåt att göra när jag inte sover eller tar hand om Joel! :)
världens finaste Joel! <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tror inte han menar något illa, så sa alle till mig också en gång att han ville att jag skulle bli som förut men tror inte dom tänker på alla hormonor vi har just nu i kroppen, allt ska ju gå till sig nu efter förlossningen :)



Hoppas allt är bra annars!

2011-05-03 @ 12:44:04
URL: http://kryptmongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0