kan inte sucka djupare....

har fixat hem lite kläder, känner mej lite stolt nu när jag faktiskt fick veta att jag hade lite pengar iaf haha, lite lycka där alltså...
´
just nu kan jag däremot inte bli mer neråt känns de som. känns som om jag tappat nåt, men har ingen aning om va de kan va. såna tankar gör mej deppig, de e lite synd -.-
´
fast de förstås... jag har egentligen inget att klaga på. har liksom fått upp ögonen för alla dom där reglerna som dom har satt upp nu. känns jobbigt, menmen, så går det när man måste bli stor. livet kan aldrig nånsin bli dsm igen.
´
jag saknar dej så otroligt mkt... jag orkar inte se på livet såhär mer. jag behöver dej som stöd... men du finns inte där när jag behöver dej <3
´
funderar på att ringa B och prata lite, hon e nog den enda som inte får en att bryta ihop..
´
Ne nu måste jag rycka upp mig och göra i ordning mat åt Joel, min älskling, min ängel så han inte vaknar och blir jättelessen <3 hatar när han gråter (det är väldigt sällan, så just därför) och det får mig att känna mig riktigt hemsk! så hoppas alla får en bra kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0