äter allt och lite till

Joel stoppade precis in hela handen i munnen och började tugga på den haha!
Idag blir det BVC besök då jag ska kolla vikt och längd på mitt lilla bustroll. sen ska jag även göra i ordning bilbarnstolen som vi fått hyra (kändes mer värt än att köpa en) och så måste jag förbi ica och hämta ut ett paket.
´
har även hunnit förbi skolan en snabbis. De gick ganska bra antar jag, fick reda på de sista uppgifterna som jag måste göra och sen hann jag träffa några stycken som jag kände iaf. Ska tillbaks (kanske) nästa vecka och hälsa på, samt göra en engelska uppgift så jag har ett betyg i kursen. yeay, känns som om jag har megaflyt nuförtiden, jag hinner med så mycket :D
´
ne nu ska jag försöka få lite ordning på mina grejer i rummet, men hoppas alla har en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0