4 dagar kvar <3

imorgon äre läkarbesök för lilleman för första gången. Då ska jag även träffa Alis om han orkar förstås haha, ska bli kul att träffa han känner mig så asocial när jag ba sitter hemma hela dagarna!
Sen ska jag försöka träna så jag får tillbaka min mage... den e ganska så konstig just nu, så jag skulle trivas om jag iaf om den var rund eller platt men den e som ett ihopskrynklat lakan typ xD blir väl att göra situps och liknande för att få igång den skiten, för jag e redan ute och går nästan varje dag.
oooooh till veckan kommer mina grejer... mummamummamumma vad jag längtar, då blire kul! åh, är så grymt taggad på att färga håret oxå haha saknar faktiskt att vara blond men nu ska de bli ändring på det.. igen!! :D
´
just nu ligger iaf lilleman och sover, han e så grymt söööööt, jag blir nästan galen awwwiiie!! *älskar min lilla ängel <3
'
han ser nästan arg ut haha!!
´
ska ringa B sen och se om hon e vaken, jag måste verkligen få prata med henne! blev lite trassel igår men det löste sig idag dock, hoppas ba att hon e vaken när jag ringer haha hon har sovit hela dan, så underbart gullig grej att göra, speciellt om man e som B!!! skulle göra vad som helst för att få träffa henne just nu, men det får vänta tills på... mmm, onsdag för då ska jag till stan och hämta mitt leg (finally) så jag kan hämta ut grejerna jag beställt (samt hårfärgen som jag oxå beställt) så jag kan färga håret... så på onsdag (om grejerna har kommit då alltså) så ska jag färga håret!! och då får man väl hoppas att jag inte tappar det haha men det tror jag ändå inte... de va ju faktiskt en av anledningarna till att jag klippte kort... fatta de nu då
´
ne nu ska jag fortsätta loda FB och försöka ringa B men ni får alla ha en fortsatt bra kväll! <3
´
och jag hoppas att alla som va på kulturnatta och att skitkul igår har en fet baksmälla idag och huvudvärk så att era huvuden nästan exploderar!!!
´
haha sämst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0