Vecka 37 ½

Nu börjar tiden gå långsammare och långsammare. Vädligt mycket långsammare faktiskt! Känner mej lite hängig oxå pga att jag har två fulla garderober med babygrejer, och en garderob till mig sjäv haha!
Förvånade att jag faktiskt fick plats med så mycket i en garderob. Den andra ser ännu värre ut dock xD
´
Fick dessutom ett irriterande mail igår angående ett test som man kunde få göra. Man skulle nämligen kunna få prova gratis en bröstpump (dom kostar ca 500+) i fyra veckor och efter det skulle man göra en utvärdering. Dock gällde bara det dom som fått sin unge och ammar just nu... och jag har inte fått nån unge än -.-
Det var egentligen inte just att man fick pröva pumpen som gjorde mig sne, utan att man FICK den efteråt. Jag menar, shit en bröstpump kan alltid vara bra att ha, men nu ammade jag ju inte så nu får jag ingen. Därför tog jag en bild på min mage ist..
Nu ska jag sitta och sura med min mage, äta chips och vänta på att älsklingen ska vakna så vi kan äta frukost tsm! <3 Men hoppas ni alla får en toppenmorgon iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0