Inget är fel

Coolt. Var hos barnmorskan igår och allting var som det skulle... hon såg väldigt fundersamt på mig då jag sa att jag mådde bra, att jag kunde sova som vanligt typ och att ingenting störde mig egentligen. Hon fråga om jag växte som jag skulle, vi mätte magen två gånger och tog hjärtljud. Hon såg lite lättad ut när vi tog blodprov och det visade sig att jag hade lite högt blodsocker. Förklaringen på det var juu att jag druckit nyponsoppa precis innan jag kom dit, så hon såg lite besviken ut när hon bokade en ny tid.
'
Snart är det i alla fall lov. Då ska jag vara med älsklingen hur mycket som helst, och sen ska jag sova ut oxå. dessutom kommer två av våra katter få ungar den här veckan eller nästa vecka så det kommer bli att vakta kissebebisar senare!
Ska troligtvis bara vara hemma på lovet annars. Sen kanske det blir ändrade planer, vem vet?
Är iaf glad att jag blivit klar med en massa skolarbete... jag har bara fyra uppgifter kvar att göra, sen e jag redo för friheten!! wiiiie längtar helt otroligt :)
'
ne nu ska jag jobba vidare, senare blire JC med syrran och sen hemkomst! Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0