Imsevimse spindel

Det finns jättebra tygblöjor på en hemsida. Dom e hur bra som helst enligt alla jag känner nästan, och dessutom är det billigare, eftersom då slipperu slösa bort alltför mkt pengar på blöjor du köper i affären.
Visserligen har jag tusentals blöjor hemma från det bebben kommer ut tills den väger minst 7 kilo... och sen har jag lite tygblöjor redan, men älsklingen tänkte skaffa splitternya från här, en jättebra hemsida till alla blivande morsor som e osäkra på om tygblöjor eller vanliga blöjor e det bästa!
´
Sen fortsätter jag sökandet efter små gratispaket som du kan få hem till brevlådan. Finns det nån som har något tips på bra gratispaket med grejer till bebben? :)
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0