glada nyheter!

min underbara bebis som ligger i magen har rört sig hela morgonen. Vaknade vid åttatiden av att den tryckte mig i sidan så jag fick lov att vända mig. Blir alltid glad när h*n rör på sig, man blir så lycklig inombords.
Sen ska jag börja spara pengar till ett par byxor som jag ska köpa! perfekta mjukisar ifall man älskar stort (som jag hihi).
Annars funkar det bra med bebben. Tar mina järntabletter nu så att jag slipper må knas oxå. Väger även 72 kilo senast jag vägde mig så det känns helt ok faktiskt!
fick även lite mer barnkläder, samt ett sängset så nu har jag MASSOR av kläder och annat så bebben kommer få det hur bra som helst ;) och jag slipper få brist på kläder de första månaderna oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0