Det är till toppen jag vill nå!

Av någon udda anledning så har jag underskattat min underbara älskling. Han är inte korkad, verkligen inte, men han e eftertänksam och det är sällan han orkar tänka längre än dit näsan slutar typ. Men igår fick jag världens chock! Helt sinnesjukt vad jag blev stum, hela han var helt knas på hela tänkargrejen så jag fick ont i huvudet!! folk e ju verkligen bakom flötet om nån nu skulle påstå att han var korkad!
'
Okej, idag är det vecka 35 och bebben växer och trycker på som vanligt inne i magen. det är... mmm några dagar kvar till BF... 41 dagar kvar (om man räknar med idag då). Låter inte så långt ändå... minder än sex veckor kvar så.. ja.. det är ju bra! Typ...
Har ju fixat allt nu. massa fler babykläder som jag skaffat, både i större och mindre storlekar, en spjälsäng som ligger uppe på mitt rum, en barnvagn som för tillfället är hemma hos älsklingen, men den kommer ju inte behövas förrän efter BB så.. ja.
Förutom det kommer jag inte på något mer som man behöver. inte just nu iaf... ska kolla lite med mamma osv men just nu ska jag plugga engelska!
'
Be awesome, cause that´s the only way to understand how åsm I am!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0