20 dagar kvar

borde börja räkna ner nu! blev hur taggad som helst på förlossningen då jag kom att tänka på att IDAG ska en bekant få unge. Det är iaf beräknat idag, men dom hoppades på att ungen skulle komma efter helgen för dom ska nämligen flytta in i en lägenhet på fredag. Shit the same, jag blev iaf hur taggad som helst och nu sitter jag här och e overhappy.... börjar längta sönder tills min unge kommer. Har inte mått så här bra på länge haha, e överlycklig yeah!
´
Sen har jag fått tygblöjorna hemskickade. Finally, nu är det bara skötbordet och skruvarna till spjälsängen som jag måste leta fram. Får göra det nån dag då jag inte jobbar med skolan haha!
Till helgen ska jag iaf till älsklingen. Hans systeryster, hennes kille och de två gullungarna ska dit oxå + älsklingens låtsaslillebror, så det kommer bli mkt folk! men det mår jag bara bra av, jag e ju van vid mycket ljud, folk osv... Ni vet, katter som springer runt och busar, tre hundar och både äldre och yngre syskon som springer runt som galningar i huset gör ju inte huset tyst haha! Blir därför lite tråkigt när det är så tyst, men sånt e oxå skönt. Ne, ska de va ska det va ljud och inte tyst haha!
´
och på tal om ingenting, så har kissebebisarna kommit! Eller ja, ena mamman har fått bebisar så nu är det bara andra kissen som måste klämma ut sina!
Dock fick kattmamman bara en unge, men jag tror resten blev missfall, menmen... ungen är iaf jättesöt och hur liten som helst.
Hur gullig som helst och jag är för tillfället den enda som hållit i den! *proud of myself
Men nu måste jag fortsätta med mina skolarbeten som jag har kvar, för jag vill ju inte gå om tvåan haha! Känns väldigt onödigt faktiskt, är ju redan less på skolan så det räcker och blir över!
Ha en toppendag allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0