Skapelsen

äntligen får jag för mig att uppdatera igen!
mmm... vad har hänt på sistone. ja, skolan har börjat (började idag) och det var väl inte så åsm kan man tycka om det inte visade sig att jag bara har EN lektion idag! Woho för mig kan man säga, slipper jag springa runt och inte fatta ett skit av vad jag ska göra.
.
ne vilket som... hade hormonutbrott på älsklingen igår och sen sov jag som en stock hela natten tills mamma väckte mig klockan sex och frågar när jag slutar idag. jag fick panik och trodde att jag skulle missa bussen, men sen när jag kolla klockan så var den ju bara sex. Så jag kollade på datorn hur mitt schema såg ut (jag var smart nog att ladda ner årsplaneringen haha) och såg att jag slutade klockan ett... det jag inte såg var att det var den enda lektionen så nu sitter jag här och fjantar mig framför facebook och msn!! yeah för det tråkiga livet, det är åsm!
.
Sen har jag massa uppdateringar om bebben! tex alla grejer jag köpte igår tsm med min älskade lillasyster. Det blev nappar, haklappar, kläder och lite annat, så jag kanske lägger upp någon bild senare så får ni se hur grymt söta alla dom är!
Men nu till hur stor bebben blivit!
.
Du är i vecka 28.
Du har gått 27 fulla veckor och 0 fulla dagar (v27+0).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 12 apr 2011
Du har 90 dagar kvar till beräknad förlossning.
yeah! det börjar närma sig. inte långt kvar egentligen. Inte världens bästa bild heller, men min kamera har lite batterier och orkade inte anstränga mig.
.
en till positiv sak är att jag slutar skolan om åtta veckor ungefär! längtar längtar längtar så mycket! Sen nån dag måste jag även fara förbi en kompis, jag ska nämligen få ett babygym av honom! jättesnällt, för jag skulle verkligen behöva något sånt så bebben inte får tråkigt! jag vet nämligen med all säkerhet att ungen kommer bli livlig!
.
men nu ska jag göra annat. Hoppas ni får en bra dag allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0