sjukdomar kan dra!

Dålig uppdatering men har varit sjuk. Riktigt sjuk oxå, 40 graders feber, rinnig näsa, en hals som inte vart som den borde (har inte kunnat prata alltså) och sen en massa irriterande hosta och ont i magen.....
.
nu är jag iaf tillbaka. Inte helt frisk dock, men skolan måste ju göras. Kan inte klaga heller, eftersom jag bara har fyra veckor kvar innan jag får sluta. Eller, jag kommer gå en lektion i veckan då, men det tycker jag funkar skitans bra så it doesn´t even matter!
.
Bebis har det oxå bra. Jag tror (även om barnmorskan säger att det inte är så) att det dock är lite trångt där inne, för h*n vill trycka sig ut ibland, så då ser man hur magen blir sne och konstig och det är en obehaglig känsla, men det verkar helt normalt så ska väl inte gnälla om det heller.
.
Sen blir jag arg på min barnmorska. Under tiden jag har varit sjuk hade jag en tid med henne, men jag kunde avboka den (eftersom jag inte kunde prata) och hon ringde aldrig upp, hon har inte hört av sig och det är snart en vecka sedan jag hade tid med henne. Sinnessjukt att hon inte ringer utan förväntar sig att jag ska ringa... fast det kanske är så. Får iaf ringa och säga att jag behöver en tid, eftersom jag måste träffa henne snart!
.
såhär ser det i alla fall ut med bebben:
Du är i vecka 30.
Du har gått 29 fulla veckor och 5 fulla dagar (v29+5).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 12 apr 2011
Du har 71 dagar kvar till beräknad förlossning.
.
ÄLSKAR ATT VARA TJOCK!!
.
men tyvärr, min kamera har slut på batterier och jag har inte orkar anstränga mig för att ta en bild på magen.
innan jag blev sjuk tog jag däremot en bild då jag borstade tänderna. Den e grymt snygg, ni kommer älska den!!
borsta tänder gör mig olycklig!
ha en bra dag allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0