ikväll

ikväll är det tänkt att jag och alexander skulle ha megamyskväll med Cocacola (original då förstås), chips och fett mycke GODIS!
nu sitter jag här och väntar på att han ska komma tillbaka... han skulle göra ett ärende nånstans och sen skulle han komma tillbaka så vi kunde gå ner till konsum och köpa alla dom där grejerna.
nu kanske folk tänker *kan hon inte gå dit själv, det är väl inte så farligt* men det är så att han har pengarna oxå.. Så nu sitter jag här, pank och alldeles ensam och väntar på bättre tider antar jag! tänkte efter om jag skulle ringa honom men sen ser jag mobilen ligga på hans bashögtalare. min tillvaro kan inte bli bättre just nu!
nu ska jag iaf sitta här i min ensamhet och ha tråkigt... för roligt är det iaf inte! ha en fortsatt bra kväll allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0