Tidig morgon!

vaknade tidigt idag, eftersom jag måste vara i stan klockan elva nu på morgon. Älsklingen sover fortfarande, men måste väckan honom, annars får jag ju fara utan honom och det vore ju sämst! :(
ville bara skriva ett kort inlägg, eftersom jag troligtvis inte kommer uppdatera på några dagar eftersom jag måste lägga ner en massa tid på studier och att hålla ordning på alla grejer som jag måste göra innan bebis kommer.
väntar på ett viktigt samtal oxå. bara min älskade syster jenny vet vad jag pratar om, inte ens älskling vet! hoppas bara att dom ringer, så fort som möjligt och att allting ordnar sig!

nu sk jag försöka väcka älsklingen så vi kan gå upp och äta något, men ni får ha en bra dag allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0