länge sen man uppdaterade igen

Det har väl inte hänt så mycket... inget speciellt iaf. Allting har väl rullat på som vanligt, man har träffat underbara kompisar från skåne och slagit nytt rekord i att inte göra någonting. Visserligen har älsklingen varit med mig hela veckan nästan och jag har haft det hur bra som helst... nästan förstås.
Bebben rör på sig hela tiden. Störande, störande och störande!!! Speciellt när jag ska sova, jag brukade sova på höger sida förut, men nu måste jag sova på rygg för att bebben rör sig minst då. Man får en och annan protestspark om man vänder på sig så ungen kommer bli en vilde känner jag på mig. Mycket energi precis som mig och älsklingen! :D
magen har vuxit grymt mycket sen jag la in en bild senast. Jag kanske borde vara lite bättre på att uppdatera med sånt.
graviditeten har gjort mig så svag känns det som. Jag är inte van att inte kunna trycka tillbaka tårarna när dom kommer. Jag brukar inte gråta i vanliga fall och jag brukar kunna hålla mig lugn och sansad. jag försöker verkligen, för min och bebisens skull men det känns inte som om det räcker med det lilla.

nu ska jag vara social med älsklingen. Hoppas ni alla får en bra dag kanske skriver mer ikväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0