finally

äntligen uppdaterar jag. har inte uppdaterat på skitlänge, men det är väl lika bra eftersom jag ändå inte haft tid!
har gjort en massa roligt i alla fall. Fått fina grejer till bebben och varit allmänt åsm som vanligt antar jag haha.

nu lite updates about my bejbi *älskar min tjocka mage!!!!*
Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 4 fulla dagar (v25+4).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 12 apr 2011
Du har 100 dagar kvar till beräknad förlossning.

woho imorgon blir det tvåsiffrigt. själv har jag räknat ut att det är tre månader och 12 dagar kvar :O fast egentligen är det lite mindre än tre vanliga månader, eftersom vi pratar om februari. Vilket som, magen e så fet att jag inte kan raka benen längre för jag orkar inte böja mig ner.

nu ska jag iaf vara social med mina älskade tvillingkompisar från SKÅNE!!!!! men alla får ha en fet bra start på det nya året, tjobaloooooooooooo!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: anonym

Du tycker att magen är stor nu.. Magen växer som mest dom sista 8 veckorna!!

Sen är de ditt första barn så du går säkert över 2 veckor. Tänk dej hur stor du kommer vara då!!

2011-01-03 @ 15:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0