den perfekta killen

många har väl hört talas om den perfekta killen... han ska se ut så, han ska vara så, han ska ha vänner som e så osv. Jag har i alla fall bestämt mig för att beskriva den där perfekta killen (så som jag vill ha honom) idag.
.
den perfekta killen:
- Han ger mig jackan även om han fryser själv (osjälvisk)
- Han förstår mina problem och hjälper mig (lyssnar)
- Han förstår ett nej och behöver inte fråga varför (förstår)
- Han kan visa sina känslor men låter inte dom vara i vägen för annat (kontrollerar sig själv)
- Han visar att han alltid ställer upp för mig (finns jämnt till hands)
- Han ser om jag är osäker på vår kärlek och bevisar sedan hur mkt han älskar mig (ser)
- Han skulle bära mig på axlarna om det blev för svårt att gå (stark)
- Han har det där speciella som inte går att beskriva, det som gör honom unik!
.
Egentligen har den där perfekta killen inget med utseendet att göra.... vem vill ha en kille som ser hur bra ut som helst men beter sig som ett svin? och vem bryr sig om vilka de umgås med. Man ska kunna känna att man duger för den personen!
.
det var allt jag hade att säga idag... ni får ha det så bra allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0