29

Vecka 29 idag wohoooo! det börjar närma sig.... väldigt snabbt oxå, känns som om jag knappt varit gravid och nu helt plötsligt vecka 29 bara sådär! haha
'
ne nu till lite uppdatering:
Du är i vecka 29.
Du har gått 28 fulla veckor och 0 fulla dagar (v28+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 12 apr 2011
Du har 83 dagar kvar till beräknad förlossning.
'
YEAH!!! fast egentligen borde jag räkna på några veckor (i huvudet alltså) eftersom både jag, mamma och älsklingen tror att ungen kommer komma senare. Men man vet aldrig, det kanske inte blir så iaf!
'
och som vissa kanske redan vet, ska jag på ULTRALJUD den här veckan! Och till er som inte visste det, får veta det nu. Klockan tio på fredag morgon ska jag iväg på sjukhuset för att ännu en gång göra ett ultraljud. Har jag tur slipper jag gå vilse som jag och älsklingen gjorde förra gången haha, det var ingen rolig vistelse förrän vi väl var
framme, typ en minut innan jag hade min tid.
'
Nu har jag en lektion som väntar, så jag måste gå. Ha en bra dag allihopa och lycka till i livet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0