Tjena farsan och morsan på dag 51

Taggat. Mamma och pappa spelar obrydda men mig kan dom inte lura! speciellt pappa, han e skittaggad på att bli morfar... går runt och frågar om jag har fixat allt, att jag har tillräckligt med barnkläder, att jag e noga med skolan osv.  Riktigt roligt faktiskt, speciellt eftersom dom verkar prata och disskutera saken hela tiden (utan att jag ens visste om det). Vilket som, e glad att dom e glada för min skull.
'
Sen så har min älskling varit busig och gett mig en överraskning... eller, han har inte gett mig den ÄN och han vill inte säga vad det är, men jag skulle få den nästa helg. Hatar såna överraskningar, man sitter bara och väntar och väntar och sedan visar det sig att de e något helt otroligt åsm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0