stark på svaga ben

Ger ut mig själv som en ganska normal person. Några svagheter, några förbättringar genom tiden som gått, både mot och medgångar i mitt förflutna. Många anser mig som svag, för att jag kanske inte har så mycket muskler och kanske inte styrkan att öppna en för hårt åtskruvad colaflaska. Men jag har stark gott folk. Det kanske inte låter troligt, men genomgå samma saker som jag gjort, tänk dej in i min situation som person här i livet. Alla motgångar och medgångar jag har haft, det har jag inte klarat med rå styrka direkt. Jag är smart allihopa, min hjärna jobbar på i alla lägen!
Jag behöver inte säga att jag e smart till dom som känner mig väl. och ni som inte känner mig och dömer, kanske borde ta en titt på er själva!
Allt som hänt gör mig stark, mina misstag har gjort mig smartare och mer eftertänksam.

Och jag vet, jag har graviditetshjärna eftersom jag glömmer vilken vecka jag är i. Helt sinnessjukt, trodde jag var i vecka 30 men jag e snart i vecka 32!
Nu ska jag iaf lyssna på musik och skriva lite på en åsm berättelse som jag försöker redigera! ska be syrran läsa när den e klar så hon kan säga om den blev bra eller inte!
Hoppas ni alla får en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0