Sen kväll med filmmys

Det blir en sen kväll ikväll, med film och mys med underbara älsklingen. Ska väl försöka att inte somna för sent så man orkar upp imorgon. Då ska nämligen älsklingen fara och kolla på en teve han kanske ska köpa. Och den tjugonde köper han ett nintendo 64, så då blir det att spela tevespel i massor!! Det kommer bli så otroligt åsm och då kanske älsklingen slipper vara rastlös.
Visserligen fick jag veta av mamsen att stressen som uppkommer av tevespel kan leda till epilepsianfall på bebisen när den kommer ut och senare i livet. Jag var lite osäker, men man vet aldrig, så jag försöker undvika tevespel litegrann i alla fall. Dock är jag ju en tevespelsnörd, kan sitta flera timmar framför teven och bara egga sönder ett spel. Men jag har lärt mig med åren att slita mig från teven, så det är ingen större fara med det nu i alla fall.
Älskar speciellt spel som supermario! åsm grejer rakt igenom
'
men nu ska jag påbörja myskvällen med älsklingen. Så ni får alla ha en underbar natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0