SCORE

slog precis min vikt med överlag. Ännu en seger till mig! Mot överviktigheten och vidare!
Ne okej kanske inte, väger fortfarande 67-68 kilo men det är en stor förbättring iaf. Ska väl fortsätta sikta framåt så man får lite mer kött på benen.
Sen ska jag göra klart dom sista resterna jag har kvar i skolan så att jag slipper dom! Sen får jag anstränga mig lite och ta tag i tvätten hemma, får se om det går att tvätta något när jag kommer hem. Så måste jag oxå laga min stickade tröja, samt bebbens mjukiskudde! kan lägga ut en bild senare på den, så grymt söt den är!
Dock får jag göra det senare, för jag ska träffa Fanny på stan idag! länge sen man träffade den bruden, var ju förra året någon gång som jag inte ens minns!
Fanny och jag när vi gick i ettan!
'
Ne, jag ska försöka plugga så jag får någonting gjort idag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0