nya möjligheter

satt och tänkte på något viktigt men glömde genast bort vad det var. justja, nu kom jag på det! mina underbara föräldrar köpte batterier igår, så jag kunde starta min kamera. Så nu, äntligen har jag tagit kort på magen.
glömde helt bort att jag varit smal en gång i tiden.... min mage såg ungefär ut såhär innan
där ser min mage dessutom lite stor ut. megaknas, minns knappt den tiden. Måste varit fruktansvärt tråkigt. Tänk er, ingen mage man kan sitta och ta på och veta att det växer något otroligt fint där inne.
och sen kommer jag bli lika smal igen typ. Men ska hålla vikten på minst sextio kilo, annars blir jag arg på mig själv!
nu är jag iaf hungrig, så jag tänkte gå och äta något! Ha en bra dag allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0