Nothing else matters

Skulle behöva en ambulans. Eller en matbulans ist. Är enormt hungrig, och det är verkligen inte okej! Jag borde få lunch nu nu nu, men måste sitta på lektionen i en halvtimme till. Efter lunch blir det ännu mer pluggande tsm med Linda på resurstiden. Perfekt, verkligen, allting kunde inte bli bättre!
Det blir i alla fall en lugn helg, kommer vara hos älsklingen hela helgen och ha det hur åsm som helst!
Är jättetrött oxå. Älsklingen ringde mig kvart över tolv och snackade på om att han aldrig gett mig något och frågade på en massa om vad jag tyckte om. Verkligen gulligt av honom, men jag behöver inget. Förutom en sån där jättegullig mysdress, inte onepiece utan en liknande som ser mycket mysigare ut och dessutom är större i storlekarna. Perfekt för mig, jag älskar stora saker.
Om några minuter blir det lunch dock, verkligen behövligt!
'
Men nu ska jag uppdatera lite om bebben, har glömt göra det på ett tag nu.
Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 2 fulla dagar (v30+2).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 12 apr 2011
Du har 67 dagar kvar till beräknad förlossning.
'
grymt att det inte alls är långt kvar! Hoppas tiden kan gå fort och bebben kan komma ut någon gång!
ne, nu blir det lunch! Ni får ha en så bra dag allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0