Mot helgen

veckorna känns knappt som dagar längre. Det är bara en vecka kvar tills jag slutar skolan och efter det äre bara några veckor till bebben kommer. Och under dom här veckorna kommer det verkligen vara chill... jag menar, jag kan plugga hemma på grejerna som jag ska plugga på, och jag bestämmer själv hur länge jag vill plugga och vilken tid oxå! Då kan man börja snacka om att ta det lugnt!
Och det bästa är med att tiden går så fort, är att det känns som om jag är mycket mer med älsklingen än jag egentligen är! Känns som om vi träffas nästan varje dag nuförtiden, fastän vi bara ses på helgerna. Skitmysigt iaf, så i helgen blire att vara med älsklingen igen... LÄNGTAR!!!
Men älsklingen får vänta några timmar till! För... ja, först ska jag plugga sönder på skolan så jag blir av med alla grejer som jag har kvar. Verkligen, jag har noll koll just nu på vad jag gjort och inte och vad som borde lämnas in och inte...
Verkligen inte okej! Menmen, jag ska fixa det... nu alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0