Jag sitter på en gren och sparkar ut med benen

skulle uppdatera lite om bebben hade jag tänkt... Det är 54 dagar kvar tills h*n är beräknad och imorgon kan jag kryssa över ännu en dag.
Samma sak med skolan. Jag har bara tio skoldagar kvar nu (kommer vara ledig nästa vecka på onsdag) eller, visst jag kommer gå på engelskan som är en gång i veckan efter sportlovet då, men det räknas ju inte som skola. Dock tycker jag det är skönt, för då slipper jag släpa med mig datorn hela tiden. Den börjar faktiskt bli lite för tung redan nu, men jag fortsätter iaf fram till vecka 10!
gillar den här bilden... speciellt byxorna som jag har på mig! love mjukisar, det bästa som finns.
'
sen måste jag erkänna att jag varit busig. Jag tror att jag råkade göra fel nämligen. För jag skulle köpa ett par stövlar (ganska snygga) för 250 spänn tror jag men det fanns ingen lapp eller någonting på den så jag frågade i kassan. Hon var troligtvis ny, för hon ringde någon och frågade och sedan undrade hon vart jag hittat dom. Jag sa (dumma mig) att det var i början av affären och då knappade hon in 20 kronor på kassan och bad mig betala... blev lite förvånad men man ska ju inte klaga så jag antog att hon visste... tills jag efteråt kom på att hon pratat om något specialerbjudande som gällde andra skor och inte dom skor jag köpte... Men det var nog lika bra... för nu får bebben mer pengar (: sparar ju undan allting som jag inte kommer använda, vilket e typ allt!
Hoppas ni alla får en bra dag iaf.. för det ska jag ha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0