Inget är omöjligt!

Ska försöka klara av dagen idag. Kommer att bli jobbigt, speciellt nu när jag har så ont i revbenen på grund av den där hostan som jag haft hela veckan..
'
Ska väl försöka att inte tappa modet idag, kommer nämligen vänta på stan i en haltvimme (troligtvis mer om jag har otur) innan bussen hem kommer. Lite synd faktiskt men jag tror att jag klarar mig, Hoppas jag iaf.
Sen blev älsklingen sur på en snubbe som skulle sälja sin teve till honom. Dom hade bestämt att älskling skulle ringa vid två, men när han gör det får han veta att teven e såld redan. "du hörde aldrig av dig" var den enda kommentar han fick. Riktigt elakt av honom, men vissa saker kan man väl helt enkelt inte rå för.
Hoppas iaf att älsklingen blir på bättre humör senare så att man kan prata med honom. Ska väl försöka övertala mamma och pappa att ge bort vår lilla teve till Alex senare, för han vill trots allt bara ha en teve så han kan spela tevespel på den.
'
Men om det är någon som har en gammal teve till salu, eller vet någon som har det så får man gärna höra av sig! Den behöver inte vara bra, bara man kan koppla in tevekonsoller som nintendo 64 osv på den.
Hoppas ni alla får en toppendag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0