helgen

i helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det var som tänkt att jag skulle fara till älsklingen men nu vet jag inte längre vad jag ska göra... kanske blir att bara vara hemma hela helgen och ta det lugnt. Jag kanske kan göra klart samhällsuppgiften eller sticka lite... kanske vara med syskonen istället vem vet?
'
Blir iaf lång dag idag. Ska ta med lunch och sitta på resurstiden och plugga lite. Jag kanske får något gjort då isf, och det är ju alltid något positvit.
Sen måste jag ringa till Barnmorskan idag och få en tid, för det börjar som sagt närma sig och man måste ju kolla så att allting är som det ska.
'
Nä, nu ska jag fortsätta plugga men ha en bra dag allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0