Blivande morsa och still åsm!

färdigplanerad för resten av livet känns det som! kommer bli hur bra som helst med allting. i början kommer det vara lite körigt kanske med ekonomin, men när den blir balanserad, då kan man ju alltid fara och kolla på en lägenhet, gärna nära till familjen så man slipper åka så långt, samt nära till umeå eftersom jag ska fortsätta plugga till... läkare just nu tänker jag, men man vet aldrig. Kanske får för mig nåt helt annat om något år, och då pluggar jag till det istället. Egentligen missar jag ju ingenting heller av skolan. Funderar ärligt på att göra klart hela skolan unde rmin lediga tid, eftersom jag inte kommer jobba eller göra liknande saker. Kommer ju bara vara hemma och slappa typ så det skulle bara vara bra ifall jag gjorde bort skolan helt och hållet!
'
Ne, nu blir det iaf att dra till bussen så jag kommer hem någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0