bara FÖRSVINN!!

Ska skriva ett kort inlägg om ett ämne som folk tar upp hela tiden. Nämligen det faktum att man tex inte får sjunga Sveriges nationalsång. Inte så konstigt heller dock, och missförstå mig inte nu. Men skulle inte du tycka det var störande att folk påstod sig vara nazister och rasister och påstå att Sverige blir förstörd osv. Såna som går runt med högernäven lyft och påstår sig veta något.
Jag tror inte många av dessa människor inser vad dom gör om Sverige till. Att springa runt med Sverigeflaggan och skrika negerjävel åt folk på stan gör ju bara att Sverige försämras, eller hur? Och att stå med högernäven lyft när man sjunger Sveriges nationalsång. Jag respekterar andras åsikter och jag förstår väl en del av dom, men att först förstöra genom att göra flaggan och massa nationalistiska sånger till rasistiska och nasistiska och sedan anklaga "dom" för att vara skyldiga. Nu menar jag förstås de så kallade "invandrarna" som kommer till Sverige.
Fel, fel, fel, gillar absolut inte folks sätt att tänka. Tänk om eller var iaf tyst om era åsikter. Kan folk inte bara lära sig respektera varandra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0