Alla hjärtans dag!

Kanske är det en överskattad dag, jag vet inte! dock e jag inte särskilt brydd heller, för just för mig är det en mkt speciell dag! min morfar fyller nämligen år denna dag och ja... han e som sagt min morfar (såna e speciella). Synd bara att han och mormor bor så långt bort, annars hade man kunnat fara dit oftare.
Egentligen borde jag baka en tårta och äta upp den medan jag tänker på hur glad morfar måste vara idag! Fast jag orkar inte, orkar ingenting verkligen så jag ska nog sova ist, tänka på hur ont jag har och hur SKÖNT det kommer vara att va ledig imorgon!
yeah, ska nog tänka åsm drömmar om älsklingen när jag nu ändå ska sova! Ni får iaf ha en fortsatt bra dag och man kan ju hoppas att ni inte fryser sönder haha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0