50

hatar min dataväska. den är tung och jobbig att bära! Hatar den verkligen, sämsta väskan som finns!
Iaf, det är bara den här och nästa vecka som jag går i skolan! sen äre slut forever hahahahah! ne, bara för tillfälelt kommer ju fortsätta plugga sen :)
'
Ska göra klart de sista grejerna innan sportlovet iaf. Det enda jag egentligen inte har någon brådska med är väl engelskan, som jag ska fortsätta gå till enda fram tills sista veckan. Funderar på att göra samma sak till matten, så jag blir av med den skiten. Det blir ju bara chill, eftersom då har jag ju bara två lektioner i veckan! helfestligt, verkligen inte varje dag det blir sånt schema!
'
längtar tills jag kommer hem... då ska jag tvätta och spela tevespel (finally)! hoppas inte småsyrrorna har börjat spela på den, för dom brukar vara bra på att förstöra saker och det är ju inte speciellt kul eftersom dom inte skulle kunna peja ett nytt! hade gärna sett mellan fingrarna om det hade varit MITT spel, men nu äre inte mitt och gåre sönder så måste det köpas ett nytt!
'
hoppas ni alla får en bra dag <3
hatar min dataväska. den är tung och jobbig att bära! Hatar den verkligen, sämsta väskan som finns!
Iaf, det är bara den här och nästa vecka som jag går i skolan! sen äre slut forever hahahahah! ne, bara för tillfälelt kommer ju fortsätta plugga sen :)
'
Ska göra klart de sista grejerna innan sportlovet iaf. Det enda jag egentligen inte har någon brådska med är väl engelskan, som jag ska fortsätta gå till enda fram tills sista veckan. Funderar på att göra samma sak till matten, så jag blir av med den skiten. Det blir ju bara chill, eftersom då har jag ju bara två lektioner i veckan! helfestligt, verkligen inte varje dag det blir sånt schema!
'
längtar tills jag kommer hem... då ska jag tvätta och spela tevespel (finally)! hoppas inte småsyrrorna har börjat spela på den, för dom brukar vara bra på att förstöra saker och det är ju inte speciellt kul eftersom dom inte skulle kunna peja ett nytt! hade gärna sett mellan fingrarna om det hade varit MITT spel, men nu äre inte mitt och gåre sönder så måste det köpas ett nytt!
'
hoppas ni alla får en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0