5-7 veckor och knäckta revben

Ska väl börja med att säga att de senaste dagarna har varit sämst! För som alla vet, så har jag ju varit sjuk (för typ två veckor sen) och sen blev jag väl aldrig frisk riktigt. Jag hade kvar min hemska hosta iaf, och jag hur jag än gjorde försvann den inte.
Men inget man direkt tänker på, jag menar, vad kan hända om man hostar lite? Jo, till slut ger revbenen vika och spricker om du har otur och det var exakt vad som hände i torsdags. JAg kunde inte stå upp, kunde knappt sitta ner och böja mig fram eller luta mig tillbaka var som att trycka in spikar och låta dom sitta kvar där.
Hela helgen har jag börjat känna mig som ett handikapp. Magen e för stor för att jag ska kunna böja mig ner och att gå upp för trappan e som att springa ett varv runt huset! Vilket gör mig irriterad, jag måste ju göra en massa grejer som nu tar dubbelt så lång tid att göra än i vanliga fall.
En sak som e positiv e iaf att det är mellan 5-7 veckor kvar till bebben ska komma. Längtar sönder helt otroligt, skulle verkligen vilja bli av med den här magen så jag kan göra saker och slipper be alla andra att göra dom åt mig! Åsm åsm åsm :D
Kung inte länge kvar nuu :D
'
Nu blir det iaf svenskalektion och sedan måste man gå och hämta lunchen igen! Hoppas ni alla får en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0