48

Ringde barnmorskan igår så just nu väntar jag bara på att hon ska ringa tillbaka så vi kan boka in en tid. Annars får jag väl gå dit och prata med henne om det nu blir så.

Fick ju ett så kallat "yrselanfall" igår, mådde skitdåligt och kunde knappt se något, ville bara lägga mig ner och dö. Mamma säger att det beror på att jag fick lågt blodtryck (tror jag hon sa) och det beror ju på att jag inte får i mig tillräckligt mycket järn. Jag har ju testat det mesta, eftersom jag inte gillar tabletter + att dom förstör magen, men nu har jag bestämt mig att fixa såna iaf, för jag orkar inte knarka leverpastej och blodmat resten av livet. Dessutom e jag en stor tedrickare så det kanske vore bra om jag fick tabletter ist. Ska gå till apoteket och kolla vilka som e bäst, så ska jag be mamma köpa dom! :)
Jag har även rensat ut min garderob på alla för små kläder. Jag la dom visserligen i lådor och stoppade dom i en annan garderob (för jag kommer ju kunna ha dom sen) men det blev väldigt tomt i därinne kan jag säga..
Nu blir det i alla fall lunch för min del, men ni får alla ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0