det var inte igår

Har haft en underbar helg med älsklingen igen. Det börjar nästan bli en vana och det är en bra vana!
som jag sagt förut, så är det här sista veckan jag går i skolan. Så efter denna vecka, INGEN SKOLA! Jippi, är riktigt glad faktiskt för nu slipper jag bära på den tunga datorn.
'
Ska senare idag fara till barnmorskan och prata angående min graviditet osv. Det börjar ju närma sig nu och det är absolut inte långt kvar. däremot e jag lite orolig, eftersom jag redan fått så kallade "förvärkar" eller vad jag tror är det iaf, och jag tkr det är lite tidigt. H*n har dessutom slutat med sin "växtperiod" (alltså, då ungen kan vara stilla i några dagar för att växa och sedan röra runt lite inuti magen innan den blir still igen) för det rör runt i magen hela tiden nästan. Jag tror visserligen inte att det kommer bli något knas, men det är ju som sagt alltid bäst att prata med någon som haft lite mer erfarenhet.
'
Igår hittade jag en låda med jättefina barnkläder (vissa e inte ens använda) så mina garderoben e fylld med bebisgrejer. Riktigt små kläder som ungen kan ha de första fem månaderna och sedan kläder som är lite större.
Jag känner verkligen lyckan inom mig! Hela jag börjar verkligen bli overhappy över att det snart är dag D så att säga, och allting glider ju på som vanligt också. Inga fler sömnproblem, har skaffat oändligt mkt mer tålamod än tidigare och har nästan blivit mammasjuk att jag går runt med våra katter och vaggar dem som bebisar typ.
You will be the sunshine of my life and when I laying in my bed and just wait for the death
you will light up the last time of my life <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0