Sunshine <3

alla ska känna sig så j**** ägda!!! fatta hur lycklig man blir som mamma, ni skulle bara ana!
däremot är det inget jag uppmuntrar... visst, bebisar kan vara hur snälla och underbara som helst men det är en sak som ALLA verkar glömma bort att berätta för blivande mammor.
´
det har inget med amningen att göra, absolut inte hur myckte dom bajsar eller kissar, när dom börjar krypa och när dom börjar gå, vad man bör och inte bör göra... allt sånt där får du veta ju, inga problem alls faktiskt.
Det är den ständiga oron man har. "får h*n tillräckligt mycket mat, är det normalt att sova såhär mycket, han kanske har feber"... hela ensliv förvandlas till ett enda stort orosmoln där man är nära till gråten varje gång nånting inte är som det ska.. eller som man tycker att det borde vara.
´
men kan inte klandra någon! jag har iaf VÄRLDENS UNDERBARASTE ÄNGEL, min ögonsten, mummys sunshine..<3 går inte att beskriva hur mycket jag verkligen älskar honom... har nog aldrig älskat sönder någon så mycket som min underbara lilla ängel <3

HUNDRA KILO KÄRLEK OCH SÅ MYCKET MER TILL MIN ÄLSKLING (L)

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis till barnet! Jag tror du är en super bra mamma och kommer ta hand om barnet skit bra! Det har varit roligt att följa graviditeten och jag hoppas du fortsätter skriva om hur det går med uppfostrandet! :)

kram

2011-04-25 @ 14:23:31
URL: http://www.jjuulliiaaz.devote.se
Postat av: Inte speciellt viktigt

Varför skulle alla andra känna sig ägda? Vi andra kanske också kommer att skaffa barn men inte än. Det är alldeles för tidigt att skaffa barn i din ålder. Du har inget arbete så att du kan ta hand om barnet, ingen inkomst, så du måste leva på bidrag. Det funkar inte. Du och din pojkvän har ju inte ens råd att köpa godis på konsum. snälla nån...

2011-05-09 @ 13:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0