slitsamt men åsm!

HA SKULLE DU MÅ SÅ BRA OM DU KNAPPT FICK SOVA NÅGOT FÖR ATT EN LITEN SNYGGING ÄR SKITHUNGRIG? - nej skulle inte tro det!
älskar mitt lilla bustroll, men han låter mig inte sova när jag borde få sova. och han vill bara sova om jag sover med honom... han hatar spjälsängen, hatar vaggan, hatar vagnen, hatar täcket på golvet, hatar min säng utan mig bredvid... jag har nog gjort honom bortskämd som låtit honom sova med mig i sängen istället för i sin egna säng. *haha mamma suger verkligen, kan knappt tänka ordentligt...
´
fast det är grymt mysigt dock, och man vaknar mycket lättare om han skulle börja gråta! min älskade lilla pojke, morsan din vill dö av trötthet men hon älskar dej så grymt åsm mycket!
buhu, jag tror jag vill gråta tänk vad jag hade blivit utan honom... en vanlig snorunge som troligtvis inte ens orkat skolan ut... eller ens fått för mig att tänka på en framtid. trodde inte ens ordet existerade där ett tag ju!
nu ska jag iaf försöka tvätta och röja lite medans gullungen sover! ni får ha en bra dag allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0