Sure!

var hos barnmorskan igår! allting gick bra och hon var hur trevlig som helst. Jag är i fjärde månaden nu, snart i femte. Den 5 november blir det ultraljud, och efter det ska jag kontakta Socialen för att prata om boende osv.

Jag berättade för mami o papi igår oxå (ni vet, två flugor i en smäll). Dom tog det inte så bra, men iaf det slutade lite bra. Fast nu pratar dom knappt med mej men dom kommer göra det sen! när dem kommer över chocken ;)

Whatever, jag e iaf glad över att jag pratat ut nu. Nu kan man gå öppet med det och slippa att folk blir misstänksamma! HAHA så skönt!

sen börjar jag störa mej på en sak. Jag står inskriven i franska på skolan, men eftersom jag inte går i franska,
så räknas jag ju inte in där. Men min frånvaro blir högre hela tiden och det börjar störa mig grymt mkt. Jag har 70 procents frånvaro från franskan, och de gör så att jag sammanlagt har 28 % frånvaro från hela skolan! dom kommer ju sno mitt studiebidrag till slut! Jag blir inte lite förbannad, speciellt nu när jag behöver alla pengar jag kan få!


Vilket som så är jag väldigt lycklig över att lilla jag blivit så rund :] ni kan ju kolla själv!



Jättefint! men nu måste jag dra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0