snart höstlov


hade tråkigt på EU kunskapen och bläddrade lite runt på aftonbladet. Där hittade jag den nya trailern till Paranormal activity och jag satte mig ner för att se den. jag ska se den i helgen för alex har varit busig och fixat hem den :] fast egentligen vill jag inte se den, jag blir hemskt mörkrädd och hatar att sova med lampan släckt. Dessutom skulle hunden dö och jag hatar att se på filmer där djuren dör. Jag hatar verkligen att ingen blir ledsen av det... alla sitter och gråter åt titanic, men ser nån på lejonkungen så säger dom att dom grinade när dom var små men eftersom den e tecknad räknas den inte.

jag grinar lika mycket nu som när jag var liten, men jag antar att jag e ensam om det bland mina vänner iaf. :(

nu ska jag plugga lite och smsa med alex men ha en bra dag allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0