man kan inte...

bli annat än sur!

först ser man en fin tröja (jättefin har alltid velat ha en sån) för typ trehundra. Har inte råd till att köpa dyra kläder och en tröja för trehundra verkade överdrivet... dock hade jag pengar, kanske inte tilräckligt men jag hade iaf pengar.
sen nu, har dom sänkt det till 150 spänn?!?!?! och nu har jag inte 150 spänn så man blir något sur på att allting aldrig kan ordna sig som jag vill.

sen ringer jag älsklingen och tänker fråga när han kommer till stan, men då har han stängt av mobilen så jag kommer bara till hans dåliga telefonsvarare "ring fan inte upp" och ett biiiiip som förstör det lilla som finns kvar av min hörsel.

ingenting går som det ska idag... en jävla skitdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0