frustrerande

idag ska vi jobba i grupp igen. jag har inget emot grupparbete, men det slutar bara med att de e en som jobbar och resten degar framför internet. Speciellt sen när det ska vara muntligt oxå, då kan man inte bara säga två ord och tro man får VG. Men lärarna bryr sej ju inte, man blir bara sur.

Jag blir så frustrerad över att vi faktiskt bara gör muntliga grejer. Man babblar på om sina grejer i tre timmar, medan andra säger tre meningar och säger dom e klar sen. Då har man ansträngt sig i onödan och känner sig som en pucko som faktiskt snackat om ett dyngtråkigt ämne och ändå få samma betyg som alla andra.


Men bort från negativa tankar och till något annat...

DET SNÖAR!
Det snöar i massor! underbara, härliga snö som gjorde att hela klassen (förutom jag) började gnälla om sitt hår och sina skor. eftersom jag e gravid, måste jag klä mej ordentligt så jag går runt i vinterskor, mössa, tjocka dunjackan och gärna en halsduk med vantar som gör mej extra varm när jag går till och från bussen :] speciellt när man bor i en kallhåla som jag, då måste man klä sig ordentligt, annars fryser man ihjäl!

Men det har inte blivit tillräckligt kallt för att snön ska va kvar, så det blir slask istället. Men det blir säkert kallt snart och då ska man ut på långa vinterpromenader. Varm choklad och megagosiga filtar i massor kommer göra mej till lyckligaste människan i världen *w* Speciellt med nån som älsklingen!




aja, jag måste fortsätta plugga, annars blir jag aldrig klar med det här!
hejsvejs  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0