en ny dag

det snöar ute. underbara kalla snön kommer till umeå och jag önskar att den inte kommer smälta bort. Isf blir jag väldigt väldigt ledsen!
kan inte ha några av mina kläder längre, så måste gå runt i mjukisar hela tiden. det är ganska mysigt, men det blir lite småjobbigt ibland eftersom jag har inte tusen mjukisar, och jag hinner inte tvätta så mycket varje dag. jag ska trots allt tvätta åt alla mina syskon oxå, så det är lite mkt kläder ibland. Men det gör inget, jag tycker det är så roligt ändå så det spelar ingen roll :D
jag funderar på att bli författare eller nåt. jag tycker om att skriva och att rita. fast jag e inte särskilt bra på nåt av dom, fast de e för att jag jämt jämför med folk som e jätteduktiga. Enligt min kille förstås.
På tal om min kille, så kommer han till mej i helgen <3 jag längtar hur mycket som helst, för nu träffas vi bara på helgerna och det är ibland jättejobbigt för jag saknar honom hela tiden och speciellt nu när jag e gravid, då vill man ju umgås mycket mer. Men han måste sköta sin skola och det måste jag med, annars kommer vi inte ha råd att ta hand om vår bebis :(
veckans (från idag och framåt förstås) schema:
onsdag: jobba i skolan, duscha, ringa älsklingen och sticka klart min sjal, tvätta :]
torsdag: skola, skola, skola, hemmaspa, tvätta, sticka klart min sjal :]
fredag: skola, vänta på älsklingen, åka och bestämma tid på socialen, tvätta, göra klart min sjal
sen resten av tiden ska jag vara med älsklingen <3
men nu måste jag lära mig vad minnet är, pussN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0