ahh

okej nu har jag lagt upp höstlovets schema som jag förhoppningsvis kommer komma ihåg :) har blivit av någon anledning glömsk.
vilket som här är det iaf:

fredag - va med älsklingen
lördag - va med älsklingen och fira halloween (hemma) med syskonen
söndag - sova, sova och tvätta, sticka
måndag - försöka övertala mamma och pappa till att ge mej pengar (A), sticka
tisdag - socialen :D (önska mig lycka till allihop), sticka
onsdag - slappardag hela dagen
torsdag - städa, va med småsykon och göra skolarbeten som jag glömt, sticka
fredag - ultraljud med älsklingen, sedan hem till honom <3
lördag - vara med älsklingen
söndag - vara med älsklingen

ni som undrar varför det står sticka så menar jag förstås sjalen jag håller på med :) jag blir så lugn av att stressa och jag slipper allt det jobbiga i tankarna så därför stickar jag så ofta jag kan för att koppla av :) fler personer borde börja, det är jätteroligt :)

men nu ska jag ha myskväll med älsklingen ni får ha det så bra allihopa <3


min underbara älskling är så otroligt fin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0